Автор Тема: Підключення світла в с. Святопетрівське більше 3 років!  (Прочитано 1198 раз)

Svat

  • Гість
Доброго дня!
Стали власниками земельних ділянок в с. Святопетрівське, Києво- Святошинського р-н на прикінці 2015 року. Це відносно новий масив з вулицями Святоюріівська, І. Франка, Одеська.
 З самого початку стояло питання про електрифікацію. Власниками ділянок були подані заяви в Києво- Святошинське РП. Усім була дана відмова, так як наш масив був відведений під "комплексну забудову" і створені технічні умови ТУ К-00-14-0658 від 09.12.2014 р. Замовник - Святопетрівська сільська рада (дані взяті з офіційноі відмови)
  Почавши перевіряти можливість приєднання, нам у сільраді повідомили, що дійсно є ці ТУ і на початку 2016 року це питання буде вирішене.
  Після цих слів почався справжній "цирк"! Усі наші намагання дізнатися про вартість 1 кВт потужності і сроки виконання проекту були без успіху. Мало того, нам ніхто не разу не показав навіть цих умов. Хоча були постійні походи до сільради. Люди в розпачі і не знають що роботи. До цього часу створюється враження, що сільска рада не зацікавлена у вирішення нашоі проблеми- проблеми розвитку села і цілого масиву жителів. Причому, ми знаходимось не в одинокому полі, в радіусу 100-400 метрів скрізь є світло, а ми наче окрема краіна.
  Просимо розібратись з цією проблемою, так як здійснювати ТУ більше 3 років це сиішно і безглуздо. Люди в розпачі і готові рішуче діяти і відстоювати своі права!
   На даний час підготовлено 4 заяви в: Обленерго, НКРЕ КП, Держенергонагляд, Святопетрівську сільську раду; з вимогою обгрунтувати неінформування данними по ціні і срокам вровадження ТУ.
  Громада с. Святопетрівське по вул. Святоюріівська, І. Франко, Одеська буде дуже вдячна, якщо ми це питання вирішемо разом і всі наші вимоги будуть виконані!
         
 
« Останнє редагування: 02 Липень 2017, 22:32:01 від Svat »

Провокашка

  • Гість
Описане Вами свідчить про примітивне, викривлене розуміння поняття електрифікація й ролі всіх зазначених сторін в цьому процесі.Звідси висновок, що Ви щось не договорюєте про результати походів до сільради.
Традиційний для більшості забудовників результат спілкування з сільрадою- "коштів на надання поворотної допомоги для електрифікації нема,збирайтесь самі". А суми вартості 1млн грн й більше можуть бути причиною затягування з реалізацією.
Основною причиною " зависання" електрифікації є наступне:
- на електрифікацію гроші треба зібрати всі або в декілька етапів;
- сільрада не може примусити всіх забудовників одночасно прийняти участь в співфінансуванні поворотної допомоги на електрифікацію, тому принцип розрахунку пайової участі за 1 кВт  не працює;
- ви для сільради чужі (поки їй податків не платите), а вона Вам вже зробила добро надавши безкоштовно землю, мяч "добрих справ" на Вашому полі. Розраховувати на більше ілюзія.
Інші, крім сільради вказані Вами органи до Вашої проблеми стосунку не мають.
Обленерго включиться в процес, коли сільрада передасть їй по акту приймання-передачі повну проектно-кошторисну документацію та підтвердить згоду надати поворотну допомогу , відповідну чергам електрифікації за ПКД.

Провокашка

  • Гість
Вибачаюсь за радикалізм у висловлюваннях, підхопила одноіменний вірус!Крім того я з глухої провінції й забула, що Ви Київська область- "інша держава".
Все ж про інформацію сільради.
Заперечують прийняття рішення про  виконання функції замовника електрифікації?
Заперечують отримання ТУ?
Заперечують розробку ПКД?
Заперечують свій обовязок організувати фінансування заходів з електрифікації?
Заперечують готовність передати функції замовника електрифікації громадському обєднанню?
На цьому форумі мало висвітлювалось досвіду щодо способів примусити органи самоврядування ефективно організувати процес електрифікації. Один з таких давніх досвідів це судове рішення щодо примусу Вінницької міської ради до виконання умов договору з продажу земельних ділянок громадянам.Договір містив прямі гарантії забудовникам в частині реалізації міськрадою електрифікації масиву.
Також мені відомі судові рішення щодо необгрунтованої відмови органами самоврядування в наданні заявникам відповідей на запити про публічну інформацію.
Визнаю свою слабкість в законодавстві про самоврядування, але маю чим поділитись в частині досвіду електрифікацій.

Провокашка

  • Гість
Читаючи "між рядків" дохожу наступного.
До опор на окремих Ваших ділянках Обленерго стосунку не має, що свідчить про здійснення електрифікації не на основі пункту 1.6 Правил приєднання (енергокомпанія створює за кошти поворотної допомоги зовнішні мережі з певними резервами потужності для майбутніх приєднань забудовників, мережі залишаються у власності енергокомпанії), а через приєднання до мереж енергокомпанії самостійної електроустановки "інвестора" - зовнішньої мережі 10/0,4кВ з певною дозволеною потужністю, що інвестору належатиме. Після розпродажу дозволеної потужності забудовникам з наваром інвестор передасть електромережу  енергокомпанії.
Така практика існувала й дозволяла компенсувати фінансові ризики кредитування резервів потужності для "лежачих забудовників". Принаймні відома пристойна статистика позитивного завершення подібних "електрифікацій".
Мінусом такої форми електрифікації є непрозорість цого неконкурентного бізнес-проекту. Вибирати приходиться між бізнес-проектом та волонтерською акцією.
А примусити сільраду змінити логістику електрифікації не просто, через суди.

Провокашка

  • Гість
З А К О Н   У К Р А Ї Н И
             Про регулювання містобудівної діяльності
В суді прийдеться "топтатись" навколо наступних положень.
Закон про регулювання містобудівної діяльності
Стаття 33. Здійснення комплексної забудови території
3. Функції замовника на будівництво виконавчий орган місцевої
ради,  Київська  та  Севастопольська міські державні адміністрації
виконують  безпосередньо  або  можуть  делегувати їх на конкурсній
основі    генеральному    підряднику   (підряднику)   у   порядку,
встановленому  законодавством. 
     Функції замовника   комплексної   забудови   території   може
виконувати власник (користувач) відповідної  земельної  ділянки  в
межах   такої   земельної  ділянки,  переданої  (наданої)  йому  в
установленому законом порядку.

Провокашка

  • Гість
Є варіант ініціювати розбір польотів щодо хаосу з ТУ через комісію ІКЦ в частині надання послуги з приєднання на основі абзацу 6 пункту 1.6 Правил приєднання:
"У разі якщо хоча б один об'єкт, розташований на земельній ділянці, яка перебуває в межах території, що підлягає комплексній забудові, приєднаний до електричних мереж електропередавальної організації в установленому порядку після набрання чинності цими Правилами, така територія вважається електрифікованою, а об'єкти всіх замовників на інших земельних ділянках у межах цієї території мають бути приєднані електропередавальною організацією відповідно до вимог Правил у залежності від типу приєднання."
Але тут треба окреслення території що підлягає комплексній забудові та доказ, що хоча б один обєкт на цій території приєднаний після 2013 року.

Провокашка

  • Гість
Юридично ТУ є додатком до договору, тому є предметом відносин лише  сторін договору. Органи влади не можуть втручатись в господарські договори. Проблемою у Вашому випадку є непрозора поведінка сільради щодо окремих власників земель на її території, й саме в цій площині треба шукати юридичну основу змінити поведінку сільради на більш відкриту.Може шукати практику антимонопольних справ щодо органів самоврядування?

Провокашка

  • Гість
Це мабуть Київобленерго відмінило генплан й саме у себе брало Технічні умови.
Голова сільради зовсім не в темі?