Автор Тема: Неправомірні дії Дніпрогаз  (Прочитано 1909 раз)

Offline Ірина Ігорівна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
Неправомірні дії Дніпрогаз
« : 13 Березень 2017, 10:31:51 »
Я, Ірина Ігорівна, інвалід І групи ( по зору) керуючись Законом України “Про звернення громадян” звертаюсь до НКРЕКП зі зверненням надати мені роз’яснення чи являються правомірними дії ПАТ “Дніпрогаз”

Між мною, як Споживачем, та ПАТ “Дніпрогаз” як Постачальником, виникла конфліктна фінансова ситуація, утворився  штучний фінансовий борг, який був утворений ПАТ “Дніпрогаз”.
Оскільки, я є інвалідом І групи, то отримую від держави соціальну допомогу, яка перераховується що місяця Департаментом соціального населення на р/р ПАТ “Дніпрогаз” за спожитий газ. На сайті Дніпрогаз створена програма “особистий кабінет”  починаючи с жовтня 2016 р. соціальна допомога яка перераховується від Департамента соціального захисту не відображається, а якщо і вдається така можливість зафіксувати соціальну допомогу в “особистому кабінеті” то через декілька хвилин вона зникає. Також відбуваються “ фокуси” з показниками кубів газу та фінансових коштів, коли в один день на протязі кількох годин з не відомих причинин відбуваються зміни  фінансового балансу.
 
На моє не одноразове звернення  з наданням скрін копій особистого кабінету до ПАТ Дніпрогаз провести перерахунок за спожитий газ, спираючись на скрін  копії які були мною зроблені мені було відмовлено, та сказано слідуюче, що надходження соціальної допомоги відображається в квитанціях а перерахунок буде здійсненно згідно квитанції які є в ПАТ Дніпрогаз.

Я намагалась донести до ПАТ Дніпрогаз інформацію проте, що такі дії їх дії є не законними та суперечать Постанові НКРЕКП № 2498 від 30.09.15, в якій чтко прописано, що “особистий кабінет” Споживача служить для того, щоб Споживач міг відслідковувати що відбувається з надходженням його фінансових коштів, та об’єм спожитого газу. Також я чітко заявила Дніпрогаз, що відмова брати до уваги скрін копії з “особистого кабінету” суперечать вимогам  ст.64 ЦПК України.

Дніпрогаз не бере до уваги докази які я надаю, а навіть почав погрожувати мені в телефонному режимі відключеням газу мотивуючи це тим, що облгази мають право відключити Споживача від газу, якщо борг сягає 1000 грн.

Керуючись ЗУ “Про звернення громадян” прошу НКРЕКП як контролюючий орган, надати правову оцінку монопольним діянням ПАТ “Дніпрогаз” та надати роз’яснення  в яких нормативно правових  документах зазначено, що відключити від газу Споживача можна якщо борг складає 1000 грн.         

Offline Алена Владимировна

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #1 : 15 Березень 2017, 13:36:51 »
Доброго дня Вам, Ірина Ігорівна!
Не можу не відповісти, саме Вам. На те є причини, дуже схожі з вашими.

Дуже цікаве питання вами піднімається, а особливо прохання, щоб саме НКРЕ відповіло, і саме  бажано, щоб чітко по кожному абзацу.
Бо  саме такі важливі питання залишаються без відповідей.
 А саме, маніпуляція кубами, оплатою та головне зміна балансів!, саме це – є гарантія чітких нарахувань, бо завдяки дуже «завзятих» працівників Дніпрогазу, Вам обов»язково накидають розрахунків, до яких ви, як Споживач, не маєте жодного відношення.
Саме ці розрахунки ніколи не змінюються навіть тоді, коли надходить банковський платіж з занесеними туди вами показниками.
Бо на той час в особистому кабінеті вже все розраховано працівником Дніпрогазу. І саме ці розраховані показники і є основою, від котрих, вони  нарахують вам і борг, і інши розрахунки, які вигідні саме Дніпрогазу. Бо це ваш буде борг, який буде кожного місяца, а можливо кожного дня)) тільки зростати, бо саме за оту 1000грн, які нарахував вам Дніпрогаз,  вас і лякають - відключеннями, негайно сплатити саме отой штучно-фінансовий борг! І ніхто навіть дивитися не буде – що Ви, пробачте, інвалід, каліка та ін.., для них це гроші, гроші, гроші…додаткові гроші, якими вони дихають.
Ще додам, для інформації – що саме в ПАТ «Дніпрогаз» ота соціальна виплата, яку вам надають і є самою маніпуляційною, бо саме в цьому і є їх шахрайські дії, бо замість відображення у вашому кабінеті цієї допомоги, вони її і відправляють на зовсім інши рахунки, тому, на їх думку – це саме вам і не обов»язково знати саме куди. Це все тільки на бумазі, а щоб ви напевно вже ніколи не здогадалися де вони, вони їх покажуть вам а потім через годину, все зникає, ото таке…зникло в невідомому напрямку. Бо це маніпуляція  коштами соціального призначення для відвода очей, від великих масштабів діянь.
Тримайтеся, і дай Боже Вам здоров»я!


Offline Ірина Ігорівна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #2 : 16 Березень 2017, 13:43:09 »
Сьогодні від "Дніпрогаз" надійшла відповідь, яка полягає в слідуючому "згідно п. 14 глави ІІІ Правил постачання природного газу (постанова НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496), споживач самостійно розраховує суму платежу та сплачує його постачальнику не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. П. 5 глави 6 розділу VI Кодексу газорозподільних систем (постанова НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494) означено, у разі виникнення у споживача заборгованості за договором розподілу природного газу, відсутності графіка погашення боргу, неоплати поточних платежів, Оператор ГРМ має право в порядку визначеному Кодексом та договором розподілу природного газу припинити або обмежити розподіл газу на об'єкт споживача до повного погашення заборгованості."

В мене, як в інваліда І групи, виникає запитання. Чим керуєтся НКРЕКП затверджуючи таку Постанову, коли вказується число, що до 10 числа Споживач повинен сплатити  за газ, а до уваги н беруться інші чинники які впливають на сплату за спожитий газ, а саме те, що пенсію інвалід може отримувати після 10 числа, а також якщо він отримує соціальну допомогу, або субсидію, які теж надходять після 10 числа, яким чином сплачувати до 10 числа за спожитий газ?
« Останнє редагування: 16 Березень 2017, 13:44:58 від Ірина Ігорівна »

Offline Ірина Ігорівна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #3 : 17 Березень 2017, 09:43:41 »
Сьогодні була отримана відповідь "газопостачання припиняється при наявній простроченоїзаборгованості. Тобто якщо клієнт не оплатив поточні нарахування до проплатної дати, заборгованість вважається простроченим і газова компанія має право припинити газопостачання."
Враховуючи данну відповідь, ми бачимо те, що Постачальник має монопольне положення, та Споживач ставиться в такі "рамки" що не відомо звідкіля він повинен найти кошти, щоб сплатити за газ, бо до уваги не беруться такі життєві фактори, коли Споживач, в частності інвалід може не вкластись в терміни проплати, бо кошти: пенсія, та соціальна допомога можуть надходити пізніше, чим вказана проплатна дата. 

Offline НКРЕКП

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Повідомлень: 154
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #4 : 17 Березень 2017, 16:01:45 »
Згідно з пунктом 12 розділу ІІІ Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496, (далі – Правила) оплата побутовим споживачем за надані послуги з газопостачання може провадитися:
за квитанціями абонентської книжки постачальника;
за платіжними документами, які виписуються постачальником.
Порядок оплати за поставлений газ визначається в заяві-приєднанні.
Споживач не обмежується у праві здійснювати оплату за договором на постачання природного газу через банківську платіжну систему, он-лайн переказ, поштовий переказ, внесення готівки через касу постачальника та в інший не заборонений законодавством спосіб.
Крім того, положеннями пункту 13 розділу ІІІ Правил встановлено, що розрахунки за послуги з газопостачання можуть проводитися на підставі даних про об'єм (обсяг) газу, визначений споживачем та Оператором ГРМ за підсумками місяця відповідно до умов договору розподілу природного газу, укладеного між побутовим споживачем та Оператором ГРМ, або за плановою величиною середньомісячного споживання в опалювальний та міжопалювальний періоди.
Якщо об’єм (обсяг) постачання та споживання природного газу буде визначатись за плановими величинами середньомісячного споживання, їх значення не можуть використовуватися постачальником при здійсненні балансування газотранспортної системи України. При цьому постачальник зобов’язується не рідше одного разу на шість місяців здійснювати звіряння фактичного об’єму (обсягу) споживання природного газу з даними Оператора ГРМ та здійснювати відповідний перерахунок споживачу. За відхилення нарахованих сум за плановими величинами та фактичного споживання за даними Оператора ГРМ пеня не стягується.
Відповідно до положень пункту 14 розділу ІІІ Правил розрахунковим періодом для визначення розміру оплати послуг з газопостачання побутовим споживачем є календарний місяць.
При розрахунку за квитанціями абонентської книжки постачальника споживач самостійно розраховує суму платежу та сплачує його постачальнику не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим.
При розрахунку за платіжними документами (рахунками постачальника) оплата за послуги з газопостачання має бути здійснена споживачем у терміни, визначені в рахунку, який не може бути меншим п’яти робочих днів з моменту отримання споживачем цього рахунку.
Крім того, згідно з положеннями пункту 4.4 розділу ІV Типового договору постачання природного газу побутовим споживачам, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2500, (далі – Типовий договір постачання) встановлено, що об’єм (обсяг) постачання та споживання природного газу Споживачем за розрахунковий період визначається одним із нижченаведених способів:
1) за даними Оператора ГРМ за підсумками розрахункового періоду, що містяться в базі даних Оператора газотранспортної системи та доведені Споживачу Оператором ГРМ відповідно до умов договору розподілу природного газу;
2) або за плановими величинами середньомісячного споживання газу в опалювальний або міжопалювальний період.
Варто зазначити, що відповідно до положень пункту 5.5 розділу V Типового договору розподілу природного газу, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2498, (далі – Типовий договір розподілу) споживач, що є побутовим, який за умовами цього Договору розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом  п’яти календарних днів (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ в один із таких способів:
1) через особистий кабінет на сайті Оператора ГРМ;
2) за телефоном;
3) шляхом зазначення показань у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки) Оператора ГРМ;
4) на електронну адресу.
Оператор ГРМ має право здійснювати контрольні зняття показань лічильника природного газу Споживача.
Оператор ГРМ зобов’язується не рідше одного разу на шість місяців здійснювати контрольне зняття показань лічильника газу та формувати об’єм розподілу та споживання природного газу по Споживачу за розрахунковий місяць, в якому було здійснено контрольне зняття показань лічильника газу, з урахуванням його фактичних показань.
Разом з тим, згідно з пунктом 4.11 розділу ІV Типового договору постачання, якщо Споживач не погоджується з рахунком Постачальника (незгоден із розрахованою сумою тощо) та має намір оскаржувати його, Споживач сплачує рахунок у тій частині, що ним не оспорюється.
При цьому Споживач у зручний для нього спосіб (за телефоном, визначеним на сайті Постачальника, через особистий кабінет або письмово) має звернутися до Постачальника за відповідними роз’ясненнями.
У разі отримання такого звернення Постачальник зобов’язується невідкладно та у термін, достатній для його аналізу (не перевищуючи терміни, встановлені законодавством), надати відповідне роз’яснення чи здійснити перерахунок Споживачу.
Водночас вважаємо за доцільне зазначити, що відповідно до положень пункту 4 глави 4 розділу ІХ Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2016 № 2494, побутовий споживач, який за умовами договору розподілу природного газу розраховується за лічильником газу, зобов'язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п'яти діб (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ у спосіб, визначений договором розподілу природного газу.
У разі неотримання Оператором ГРМ до 06 числа місяця, що настає за розрахунковим, показань лічильника газу та за умови, що лічильник газу не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний об'єм розподілу та споживання природного газу (алокація) по об'єкту споживача за розрахунковий період визначається Оператором ГРМ на рівні планового місячного об'єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового споживача, з урахуванням вимог цього Кодексу. Якщо за підсумками наступного місяця споживач своєчасно надасть покази лічильника газу, формування об'єму розподілу та споживання природного газу за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показань. Група споживання по кожному об'єкту побутового споживача, який розраховується за лічильником газу, визначається Оператором ГРМ згідно з цим Кодексом. Номер групи споживання зазначається Оператором ГРМ в персоніфікованих даних заяви-приєднання споживача до умов договору розподілу природного газу та в рахунках Оператора ГРМ про сплату послуг за договором розподілу природного газу.
Група споживання відображає річний профіль споживання природного газу в розрізі календарних місяців середньостатистичним побутовим споживачем у відповідній групі за ознаками складу газових приладів і пристроїв, категорії будинку (індивідуальний, багатоквартирний) та в окремих випадках з урахуванням опалювальної площі та наявності централізованого гарячого водопостачання. При зміні критеріїв (зокрема зміні приладів або площі), за якими побутовий споживач був віднесений до певної групи споживання, споживачу присвоюється інша група споживання.
На підставі групи споживання побутового споживача та його середньорічного споживання природного газу за останні 12 календарних місяців по об'єкту побутового споживача визначаються планові місячні об'єми споживання природного газу. У разі якщо по об'єкту споживача (та за новими об'єктами споживачів (замовників)) на дату формування заяви-приєднання до договору розподілу природного газу період фактичного споживання газу менше 12 місяців, планові місячні об'єми споживання природного газу визначаються, виходячи з даних річного обсягу споживання природного газу, визначеного на 1 особу чи 1 м  кв. для відповідної групи споживання.
Оператор ГРМ має право здійснювати контрольні зняття показів лічильника природного газу споживача та зобов'язаний не рідше одного разу на шість місяців здійснювати контрольне зняття показань лічильника газу (з урахуванням встановленого строку для контрольного огляду вузла обліку) та формувати об'єм розподілу і споживання природного газу по об'єкту споживача за розрахунковий місяць, в якому було здійснено контрольне зняття показань лічильника газу, з урахуванням його фактичних показань.
Якщо у споживача, який використовує природний газ комплексно (для опалення, приготування їжі та/або підігріву води), на дату контрольного зняття показань ЗВТ показання лічильника газу будуть менші, ніж надані споживачем за попередній місяць в опалювальний період, то ці контрольні показання вважаються фактичними показаннями лічильника природного газу станом на 01 число місяця, в якому провадиться таке контрольне зняття показань ЗВТ.
Таким чином, у випадку надання споживачем природного газу до п’ятого числа (включно) місяця, що настає за розрахунковим, Оператору ГРМ фактичних показань лічильника газу, розрахунок за спожитий природний газ здійснюється виключно за такими показами лічильника газу. При цьому, лише у випадку неотримання Оператором ГРМ показань лічильника газу від споживача, обсяг споживання природного газу по об’єкту споживача за розрахунковий період визначається Оператором ГРМ на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період.
Слід зазначити, що для уникнення непорозумінь у майбутньому щодо порядку визначення обсягу природного газу та нарахувань за надані послуги з газопостачання рекомендуємо споживачу природного газу щомісячно знімати фактичні показання лічильника газу станом на 01 число місяця та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх до газорозподільної організації у зручний для Вас спосіб.
Разом з тим варто зазначити, що відповідно до положень пункту 21 розділу ІІІ Правил побутовий споживач має право, зокрема, на отримання інформації про загальні умови постачання (у тому числі ціни), порядок плати за спожитий природний газ, права та обов'язки постачальника та побутового споживача, зазначення актів законодавства, якими регулюються відносини між постачальником і побутовим споживачем, наявні способи досудового вирішення спорів з постачальником, дані про фактичні нарахування (обсяг та вартість) за послуги з газопостачання та іншу інформацію відповідно до договору постачання природного газу; проведення звіряння розрахунків з підписанням відповідного акта; безоплатне отримання інформації про обсяги та інші показання власного споживання природного газу.
При цьому, положеннями пункту 24 розділу ІІІ Правил встановлено, що Постачальник зобов'язаний, зокрема, надавати побутовим споживачам інформацію, передбачену Законом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення», зокрема щодо ціни природного газу, порядку плати за спожитий природний газ, прав та обов'язків побутового споживача, дані про фактичні нарахування (обсяг та вартість) за послуги з газопостачання та інші відомості згідно з вимогами та умовами цих Правил, як вказано в договорі постачання природного газу побутовим споживачам. Жодні додаткові витрати за надання інформації побутовим споживачем не оплачуються; розглядати в установленому порядку претензії побутового споживача щодо нарахувань за спожитий природний газ з урахуванням вимог пункту 9 розділу VI цих Правил і за наявності відповідних підстав задовольняти його вимоги.
Окремо повідомляємо, що відповідно до пункту 7.1 розділу VII Типового договору розподілу, Оператор ГРМ зобов'язується, зокрема, забезпечити належну організацію та функціонування особистого кабінету Споживача.
Додатково інформуємо, якщо Ви вбачаєте в діях газорозподільного або газопостачального підприємств порушення своїх прав та обов’язків, Ви можете звернутись із письмовою заявою, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», до відділу (сектору) НКРЕКП у Вашій області або до центрального апарату НКРЕКП для з’ясування обставин та перевірки фактів.
При цьому, звертаємо увагу, що відповідно до положень статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути, зокрема, зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина.



Offline Ірина Ігорівна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #5 : 18 Березень 2017, 16:20:00 »
Дякую НКРЕКП за відповідь, але зі своєї сторони я хочу  внести “ремарку” до кожної відповіді НКРЕКП, в якому НКРЕКП були наведені постанови НКРЕКП на які вони посилалась даваючи віовідь, та вказати те, що відбувається насправді, як невелюються на місцях Постанови НКРЕКП.
Звернути окрему увагу, я хочу на те, що вже більше чим пів року, я не можу провести аудит по своєму фінансовому рахунку за період 2 роки, мені в цьому відмовляють, а докази які я надаю з “особистого кабінету” вважають не доказами, та заявляють що Дніпрогаз не має жодного відношення до “особистого кабінету”
В відповіді НКРЕКП вказано, що згідно   Типового договору розподілу природного газу, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2498, (далі – Типовий договір розподілу) споживач, що є побутовим, який за умовами цього Договору розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом  п’яти календарних днів (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ в один із таких способів:
1) через особистий кабінет на сайті Оператора ГРМ;
2) за телефоном;
3) шляхом зазначення показань у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки) Оператора ГРМ;
4) на електронну адресу.
Згідно вище вказаної Постанови №2498, чітко вказано що Дніпрогаз має відношення до “особистого кабінету” бо через нього Споживач надає інформацію про спожиті куби газу та за допомогою нього бачить фінансовий стан.
Також НКРЕКП зазначено, що  якщо Споживач не погоджується з рахунком Постачальника (незгоден із розрахованою сумою тощо) та має намір оскаржувати його, Споживач сплачує рахунок у тій частині, що ним не оспорюється.
При цьому Споживач у зручний для нього спосіб (за телефоном, визначеним на сайті Постачальника, через особистий кабінет або письмово) має звернутися до Постачальника за відповідними роз’ясненнями.
Виникає знову питання, а як тоді Споживач може зертатись до Постачальника через “особистий кабінет” якщо  Дніпрогаз відмовляється від того, що він має до “особистого кабінету” відношення. Також, як можна оскаржити  суму з якою не згоден Споживач, якщо не беруться до уваги ті докази, які Споживач надає, а Дніпрогаз спирається тільки на квитанції, які в них є, а яких я не бачу, бо вся інформація яку я бачу, відображається в “особистому кабінеті” та відображається так “цікаво” коли за один день за декілька годин міняється фінаснова інформація, видалються данні про надходження соціальної  допомоги, тобто спочатку вона відображається а потім зникає і так вже пів року, але до вересня 2016 року вона чітко відображається а починаючи з жовтня 2016 не відображається, а відображається як запевняє Дніпрогаз в їх квитанціях. ( сканкопію маніпулювання можу надати)
Згідно Постанови  НКРЕКП від 30.09.2016 № 2494, побутовий споживач, який за умовами договору розподілу природного газу розраховується за лічильником газу, зобов'язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п'яти діб (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ у спосіб, визначений договором розподілу природного газу. Оператор ГРМ зобов’язується не рідше одного разу на шість місяців здійснювати контрольне зняття показань лічильника газу та формувати об’єм розподілу та споживання природного газу по Споживачу за розрахунковий місяць, в якому було здійснено контрольне зняття показань лічильника газу, з урахуванням його фактичних показань.
На практиці,  я ж бачу лише те, що контролерські показники до уваги не беруться, та й не зрозумілим є те, а як бути з контролерськими показниками, якщо існує тільки декілька контролерських показників, які знімав контролер, який раніше до моменту вступу в дію Постанови № 2494 повинен був кожного місяця знімати показники за газ.
Підводячи під усим вище сказаним хотілось би також акцентувати увагу на тому, що а на яких підставах Дніпрогаз занижає річний обсяг споживання газу, коли я сплачую за спожитий газ в повному обсязі, та не перевищую річний встановлений об’єм газу а на кінець року мені занижають спожвиання газу- за який сплачено.
Хотілось би знати, яку надасть відповідь НКРЕКП на моє доповнення. Зі своєї сторони для захисту своїх прав та інтересів можу надати ксерокпію в яких буде видно чітке маніпулювання кубами газу та фінансами з боку Постачальника, який штучно утворю борг та вимагає його сплатити.

Offline Yuriy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 96
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #6 : 18 Березень 2017, 21:06:46 »
Мыши плакали, кололись, но продолжали жрать кактус…
Учетом отпущенного газа должен заниматься  исключительно поставщик (горгаз).
Если видим проплаченные изменения в правилах, то это не значит, что  абоненту надо этот бред выполнять.
Цитувати
споживач, що є побутовим, який за умовами цього Договору розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом  п’яти календарних днів (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ в один із таких способів:
1) через особистий кабінет на сайті Оператора ГРМ;
2) за телефоном;
4) на електронну адресу.
Выполнение этих пунктов  правил несет дополнительную нагрузку на абонента,  поэтому это нарушение действующих ЗУ.  Абонент вправе требовать возмещение убытков.


Остается только пункт 3
Цитувати
3) шляхом зазначення показань у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки) Оператора ГРМ;

Offline Ірина Ігорівна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #7 : 18 Березень 2017, 22:12:36 »
Уважно перечітавши, коментар до моєї теми, в якій мені було сказано,Споживач при здійсненні оплати повинен спиратись на "шляхом зазначення показань у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки) Оператора ГРМ"
Хочу зі своєї сторони звенути увагу, на те, що саме в квитанціях і відбувається маніпулювання фінансовими коштами, саме шляхом занесення завищенних кубів споживання газу в квитанціях відбувається те, що Споживач повинен сплачувати більше, чим він спожив, враховуючи те, що в "особистому кабінеті" який є комунікативним засобом між Споживачем та Постачальником та навіть функції та значення "особистого кабінету" зазначені в Постанові НКРЕКП № 2490 та №2500, Споживач передає РЕАЛЬНО спожиті куби газу за місяць, але вони часто не беруться до уваги Постачальником, та відбувається збільшення кубів спожитого газу за місяць, а на кінець року  взагалі,коли Споживач вже сплатив за спожитий газ, річний об'єм споживання газу навпаки Постачальник бере та зменшує.
« Останнє редагування: 18 Березень 2017, 22:15:00 від Ірина Ігорівна »

Offline Yuriy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 96
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #8 : 19 Березень 2017, 09:46:36 »
После «переворота гидности» все забыли кто кому услуги должен предоставлять?
Я вам порекомендовал этот способ оплаты, как наименее ущемляющий Ваши права.
Какие могут быть тут манипуляции?
Вы сами снимаете показания, сами считаете кубы и оплачиваете когда есть деньги.
Также рекомендую вспомнить слова Бисмарка - «Революции готовят гении, делают романтики, а её плодами пользуются проходимцы».
Справедливость где-то в конце тоннеля, а вот когда Вы из него выйдите, зависит только от Вас.

Offline Алена Владимировна

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #9 : 19 Березень 2017, 10:10:03 »
Великий слон з великою обережністю  відноситься до маленької миші…
« Останнє редагування: 19 Березень 2017, 10:30:39 від Алена Владимировна »

Offline Walter

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 228
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #10 : 20 Березень 2017, 21:02:25 »
Цитувати
  Разом з тим, згідно з пунктом 4.11 розділу ІV Типового договору постачання, якщо Споживач не погоджується з рахунком Постачальника (незгоден із розрахованою сумою тощо) та має намір оскаржувати його, Споживач сплачує рахунок у тій частині, що ним не оспорюється.
При цьому Споживач у зручний для нього спосіб (за телефоном, визначеним на сайті Постачальника, через особистий кабінет або письмово) має звернутися до Постачальника за відповідними роз’ясненнями.
У разі отримання такого звернення Постачальник зобов’язується невідкладно та у термін, достатній для його аналізу (не перевищуючи терміни, встановлені законодавством), надати відповідне роз’яснення чи здійснити перерахунок Споживачу.     

Пишіть запити Дніпрогазу, письмові.

Offline Ірина Ігорівна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #11 : 22 Березень 2017, 11:55:00 »
Після того, як відбулась зустріч з ПАТ "Дніпрогаз" вирішила поділитись з форумчанами тим, що відбувається. На практиці коли звертаєщся до "Дніпрогаз" чи "Дніпрогаз збут" відбувається повне невілювання норм права та приниження людської гідності Споживача  за допомогою лайок та образ з боку Постачальника. Існуючі Постанови НКРЕКП №2498, 2500, 2496 не виконуються, докази які надає Споживач Постачальнику вказуючи на те, що відбувались маніпулювання робітниками Дніпрогаз Дніпрогаз збут  фінансами і спожитими кубами газу не беруться до уваги. З жодним доказом які надає Споживач монопольною конторою- постачальником не беруться до уваги. В Постанові НКРЕКП №2500 читко закріплено які права має Споживач, написано красиво, гарно, але не практиці в Споживача прав не має, єдине право з усього яке є в Споживача для того, щоб хоч якось захистити свої права та вирішити спірні питання  це звернутись до суду.
Оскільки данний форум закріплений за НКРЕКП як за контролюючою організацією, хотілось би задати НКРЕКП запитання, чому контролюючий орган не виконує функції нагляду та контролю за монополістами, які невілюють чинні Постанови НКРЕКП?

Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 40
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #12 : 26 Березень 2017, 11:57:19 »
Шановна, Ірина Ігорівна, Вам НКРЕКП відповіло,:
 "згідно п. 14 глави ІІІ Правил постачання природного газу (постанова НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496), споживач самостійно розраховує суму платежу та сплачує його постачальнику не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. П. 5 глави 6 розділу VI Кодексу газорозподільних систем (постанова НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494) означено, у разі виникнення у споживача заборгованості за договором розподілу природного газу, відсутності графіка погашення боргу, неоплати поточних платежів, Оператор ГРМ має право в порядку визначеному Кодексом та договором розподілу природного газу припинити або обмежити розподіл газу на об'єкт споживача до повного погашення заборгованості."
Уважно прочитавши аналогічні запитання громадян України, які аналогічні тому як і Ваші запитання, виникає багато чого цікавового, напркилад на аналогічне запитання Споживача в сусідній області, місцевий облгаз дає відповідь спираючись на ту ж саму Постанову НКРЕКП №2496 від 30.09.15  тільки п.19 в якій облгаз зазначає "заборгованістю є той випадок, коли Споживач заборгував за газ більше ніж на 2 місяці, та тоді Споживач повинен отримати від Постачальника повідомлення в якому буде вказано до якого терміну сплатити борг, та за домолвенністю буде складений графік реструктурізації погашення борга"
В мене як у такого ж самого Споживача, як і мільйони наших громадян виникає слідуюче запитання до НКРЕКП. Чому на місцях кожен облгаз на одну і ту ж саму проблему, запитання, застосовує різні підрозділи Постанови?

Offline Алена Владимировна

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #13 : 27 Березень 2017, 10:24:34 »
Доброго дня!

До суду?!
Саме на це все і розраховано,  бо Ірина Ігорівна -  інвалід  I групи, і  це саме найголовніше для неї саме зараз…, "витратити кошти на цей суд", і все що до суду необхідно для захисту, сплатити за ЖКХ, а ті хто штовхають її на це будуть насміхатися, та продовжувати знущатися з неї. 
А скажіть, це хіба не знущання з людини, коли, саме НКРЕКП повинно реагувати на такі звернення, коли людина відкрито звернулася на форум, щоб ще саме тут її почули ті, хто породив оце все, що відбувається?
Де той контроль за неправомірними  діями вказаних контор, бо це саме ними не виконуються ті постанови, бо вони так написані, та прописані, що навіть(як тут висловився коментатор) кожна структура газу розуміє та прописує у себе на сайтах те, що заманеться і як вигідно саме їм, що народ постійно буде в тій омані, в яку саме оця система їх штовхає,  але за це все чомусь тільки суд повинен встановити істину, але не ті, хто повинен чітко приймати захід до тих, хто не виконує своїх обов»язків, та порушує не тільки посадові інструкції, але і перевищують їх вже на іншому рівні, а саме порушенням Закону України, Конституційні права людини, та навіть як ми бачимо вже є дії, які відносяться і до УПК.
Якщо це саме той шлях, то навіть було би правильно, якщо б це набуло розголосу  на рівні СМІ, щоб люди бачили, і розуміли що відбувається і яке відношення до цього і особливо як вирішується все це.  Ті «посилають» туди, ті в інше місце, і ото все ходить по колу, і нагадує все це – одно і теж «товкти у ступі».   

Offline Walter

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 228
    • Перегляд профілю
Re: Неправомірні дії Дніпрогаз
« Reply #14 : 27 Березень 2017, 12:18:58 »
Бо всі ці "особисті кабінети" це бутафорія. НКРЕКП має чітко прописати, що до уваги повинні братися тільки показники, надані споживачем.  Або облгаз повинен прийти і провести звірку показників лічильника.
А так споживачі вносять дані в кабінет, а облгази  потім виправляють їх на власний розсуд, і ніхто за це не несе відповідальності.

Я особисто передаю показники лічильника тільки через СМС. Таким чином маю в телефоні хоч якийсь доказ своєчасності їх передавання і зафіксовані цифри.
« Останнє редагування: 27 Березень 2017, 12:20:30 від Walter »